Laholm.

Varit i Laholm å tävlat både lör och sön :)

i lördags red jag LA:1 å fick 66% och slutad precis utanför placering. skillde typ 1 p. det är SURT. men är riktigt nöjd :) fick 5 st 8:or ! å Putte kändes verkligen kanon :)

idag gick det mindre bra. lr putte kändes lika fin :) men var en domare idag som inte riktigt tycker om putte. så va tråkigt.. men sån är ju den hr sporten.

är skönt att vara ledig imon :)

nä nu ska jag kolla om mina ägg kokar :P sen ska jag kolla tv å sen soooova! :)

ha d najs mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jadå...sen efter sommaren, är inte lönt att skaffa sig ett helgjobb nu när jag flyttar hem till sommaren :P

2008-04-13 @ 23:20:55
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0