Göteborg horse show.

Oh vilken dag vi har haft brudar :D
Började med låååång kö på motorvägen.. vi var ganska frustrerade, men jag gjorde det bästa av situationen å hade disko :)

väl framme träffade vi malin :) var skojj :D upp till gbg snart då :D

vi var ju enligt carro tvugna å gå på modevisningen så det gjorde vi. det ångrar jag inte en sekund. HAHAHAH vad kul jag å angelica hade! var hade de hittat de modellerna ngnstans ;O ingen hade ngn hållning. å killarna var värst! två stockholmbrats typ iklädda ridkläder ;D ahahahahaha!!!

sen blev det shopping! en ny förbygel, catagobenskydd å så godis till putte såklart :) dyrt blev det, men det är bara eurohorse en gång/år ^^.

sen kollade vi på lite hoppning, käkade massa onyttig donkanmat å sen drog vi hemmåt.

när jag å angie köpt våra tågbiljetter följde vi malin till bussen. å jag har aldrig varit på den sidan av centralen förr. så först ser jag bara en skylt där det står "buss 34 gate 23" typ. å ja bara HAHAH som på en flygplats. sen garvade jag ännu mer xD för det var ju verkligen dörrar ut i rader å där innanför stod folk å väntade på bussen å när den kom så öppnades dörren xD haha. jag vet jag e konstig men ja hade askul åt det xD HAHAH

tåg hem. chill. sen när vi hoppar av i hstd så kliver catrin å carro på samma tåg :) de ska ju ner till mallorca på bartenderkurs de jäklarna :D så avis!!!

Ja å nu sitter jag här :) lite hungrig, men orkar inte riktigt laga mat.

fasen va varje helg e planerad nu framöver känns det som ;P

Kommentarer
Postat av: Sandra

jupp...du o jag på elmia nästa år...It's a date ;)

2008-04-24 @ 11:40:19
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0