Fullt ös. !

Fullt upp under "långhelgen" det gillar vi ^^.

imon blir det fullt ös från att man vaknar. först jobbet å på lunchen ska ja till lernia å skriva på papper å hämta kläder å grejer :) sen back to work. skynd sig hem vid tre. sen iväg till stallet å rida ut med angie. sen hem till hdal, dumpa bilen å ta buss in till stan (man vill ju inte köra bil dit tidigt på torsdag :P). fixa sig, sen FESTA :D

på torsdag, upp hyfsat tidigt å buss till hdal. umgås med systrarna :) insläppet i stallet på em å sen hem till grillfest med syrrorna å päronen :)

jobba på biltemalagret på fredag :) tror ja ska köra truck hela dagen om ja fattat rätt :P

sen har man fodringarna å utsläpp i stallet hela helgen + umgås med syrrorna.
ska försöka hinna med ett premiärdopp i havet å så ska jag slinga håret oxå :)

ja det är min helg det :P fullt ös medvetslös.

imon sen när jag skrivit på mina papper vill väl jonas tvinga mig att inte sätta min fot i stallet om jag känner honom rätt :P typ idag när jag ringde "å du, skippa hästarna i helgen nu ^^". börjar bli lite tjötigt, men jag lär väl få höra det tills jag blir döv :P
Lovar å ta vara på min andra chans iaf :) jag kmr fasen inte våga sjukanmäla mig ens om ja har influensan xD

Ska blir sjukt gött å slippa sitta vid en telefon hela dgrna sen :D

nää nu ska ja spela lite mer spel.
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0