Fotbollsgolf!

igår vart det meningen att jag å camilla skulle kollat film lr nått sånt, fast att jag var ganska partysugen :P
men så visade det sig att camilla skulle gå på "firmafest" med Skalmans å så hörde hon om ja kunde hänga på å det gick fint :)

så det blev fotbollsgolf med gratis mat å dryck ;) SKITSKOJJ :D haha. först var det meningen att ja skulle varit i chefens lag, för han ville snacka jobb med mig :P men hans sambo snodde mig så jag var med i det laget istället. Har inte skrattat så mkt på länge! det var jag å emmy som hon hette å så tre grabbar i vårat lag. den ena var helt knäpp xD
jag trodde att jag var den enda i laget som inte jobbade på skalmans så ja sa att om vi förlorar så kunde de ju skylla på mig så slapp det bli dålig stämmning på jobbet på måndag :P fast sen visade det sig att han som va crazy inte heller jobbade där å d va typ vi som va sämst xD man blir ju inte bättre på det med några öl i kroppen heller. haha
så ja å camilla har beslutat å hyra den golfen i sommar å grilla å så, bara å säga till om ni e på :)

sen drog vi in till stan. å vi hade beslutat oss för å ha en gratiskväll på stan. Gick fint ;) drog till morfars å där träffade vi några ifrån skalmans, så blev ngn gratis drink där ;) blev krogrunda. najs :) å jag var inte ens uppklädd xD sweatshirt å väst å håret i hästsvans. men det blir nästan roligast när det är spontant :)

falaffeltallrik sen :) å sen drog vi hemmåt. Kalas kväll :)

träffade camilla i stan vid ett idag. så drog vi till espressohouse å käkade frulle :) hittade en parfym på åhlens sen med. å så tog vi oss varsin glass på torget :)

nu har jag varit mkt duktig å städat här hemma. blev fint :) ska la duscha nu hade ja tänkt å sen dra hem till hdal å käka ;)

till lernia imon å snacka med jonas. får se vad han säger :P hoppas verkligen!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0