Du som var Då.

Det finns alltid nån som väntar på nån
och ser aldrig någon annan.
Önskar du mig så väntar jag här på dig.



Även fast att jag inte har några känslor kvar vad jag vet, så vet jag att du var den goaste kille jag träffat.
Tänker på dig ibland.
MEN med tanke på grejer som hänt kommer du aldrig vilja ha mig.
Därför vet jag att det inte är lönt att drömma om det.
Om jag hade fått en önskan hade jag spolat tillbaka tiden och ändrat på några av mina misstag som gjorde att jag inte var intressant för dig.
Och jag hade avbokat din flygbiljett ;)

Att gå vidare är inte alltid min starka sida, men jag gör så gott jag kan.

Undrar vem sommaren 2oo8 bär med sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0