De bästa 24h på länge :)

Jobbet i fredags var segt, men sen när jag kom därifrån va allt på topp :) Red ut i skogen med Elin å Robin och Sabie å Ruby. Galopperade över en äng å i skogen. å Putte fick tom lite frammåtbjudning till slut ^^

sen hem och skynda sig å göra sig iordning så att ja han med åttabussen till Camilla. Så var där tills angelica ringde å sa att hon var hos cissi :D så gick dit. Var skojj å festa med cissi. var längesen sist!

underbar var det sen. Var riktigt skojj :D Drack väl kanske ngn cosmopolitan för mkt, hehe. men efter en stund va Hanna på topp igen å vi dansade till plejset stängde :)
Frensh hotdog å cheesburgare sen. Kittlade dödsskönt i kistan :)

vaknade i morse med SJUK huvudvärk. nackdelen med vin -.- MEN eftersom man bestämt med camilla å madde(?) att vi skulle sola så tog jag mig en cocacola och vandrade in till city.
Medan jag låg där å stekte var det enda jag kunde tänka på MAT. så efteråt pös vi till Åhlens och käkade lunch där. åt pannbiff med klyftpotatis. Gott!! sen blev det en sväng på stan å jag hittade en jättefin topp :) å vi kunde ju inte bara gå förbi siavagnen utan ett köp, så det blev en kulbägare där :)

Åkte hem till mamma å pappa i Haverdal sen. Käkat grillat :) sååå gott!! nu e man lagom mätt. var ute å fotade lite för en stund sen med, men månen e lite störande för den gör det så ljust. så imon ska ja gå ut mitt i natta när den har flyttat lite på sig. orkar inte ikväll :P

var på partymood innan å hade lust å gå ut med camilla å de ikväll, men jag orkar inte åka in till stan nu. å dessutom fick jag lite för mkt färg i fejset idag å det är inte så snyggt ;P

Minnesluckor ifrån igår. jag? näää. Hade tydligen stått å pratat med en kompis i baren å det har jag inte den blekaste om. se skulle människan försöka lura mig om att jag hade pussat han. No way. haha. SÅNT har jag kommit ihåg hittlls även när jag varit MKT mer väck än jag var igår ^^.

nog tjatat. jag gjorde som ja sa. jag söp bort mina nuvarande beskymmer. OCH jag tror faktiskt inte jag fick några nya :) Bra kväll då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0