AJ!!!

Fick jobbet som jag var på intervju på. å vet ni hur FÖRJÄVLIGT det kändes att säga nej :O ?? vill jag aldrig vara med om igen!!!

Ska på intervju på Lernia på måndag :) först när jag ringde frågade han, som vanligt ^^, om jag slutat med hästen än.. de tkr inte om min häst efter vad han gjorde :P sen så sa han "nja efter vad som händer föra gången så... nä nu ska jag inte vara taskig :P" sen bokade han in en tid till mig på måndag å komma å snacka om ett jobb på biltemas lager ute i hamnen :) så jag hoppas verkligen på detta nu!! för det är typ tillsvidareanställning på 3-6 mån från 7-16. perfekt :) så man kan ju hoppas....

Å om min handled har dampat sig mkt enligt mig de senaste 2-3 v så är det inget mot vad den gör just nu. Jag talar sanning när jag säger att jag kan inte böja den :O hur mkt jag än trycker går det inte å det gör ont å typ strålar ut i hela handen :S vad är det med den???
å gå till ngn läkare gör ju ingen nytta för det gjorde jag med mitt knä för några år sen å det enda de sa "ta ngn ipren" HALLÅ! jag kunde knappt gå vissa dgr. ibland blir man bara ARG.

nä nu ska jag sluta klaga.
pizza för mig själv ikväll för camilla å cecilia e uppe i gbg. har lite beslutsångest vilken jag ska ta :P

imon blir det nog party :)
take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0