Linköping :)

Ojoj, var ett tag sen jag skrev här nu. måste ju uppdatera er lite ^^

Var uppe med syrran i linköping i helgen! var ju tvungen å inspektera hur hon ska bo framöver ;)

var kräftskiva på lördagskvällen efter en dags shopping :D hur kul som helst :D ¨
på kvällen så kom då niklas (annelis kille för er som inte vet det ^^) lillebror henke å deras kusin adde. mitt livs roligaste kräftskiva :) nu har jag inte varit på så många, men det hör inte till saken ^^
sjöng singstar å var allmänt flummiga :D
drog ut sen på natten med. fullt ös medvetslös ;P
gick upp vid kl två å käkade frukost vid tre. såg ngn helt sjuk å rätt kul film :P sen åkte vi hem vid typ halv sju.. sjukt drygt... 3,5 h i skog...

Det är jävligt synd att lkpg ska ligga så långt bort :/

Henke var nog en av de schysstaste grabbar jag träffat i mitt liv tror jag :D

Ska upp dit helgen 12-14 oktober. längtar redan :D

Träligt dö! xD haha klassiska uttrycket.

Det är så vi gör det här i lkpg, två ggr på en dag om det är bråttom. ;)

Nu ska jag gå å dagdrömma mig bort om ni ursäktar mig. såg btw desperate innan. Älskar den serien alltså. å imon ä det heroes, kan ju inte bli mkt bättre ;)

Kommentarer
Postat av: martina

Ska hon flytta till linköping? det var värst! :P

2007-09-22 @ 11:50:01
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0