Bibabbabadabo :)

Desperate houswifes om typ en å en halv timme :D älskpälsk!

jaha va ska man skriva ner för ngt intressant här idag då.. inte fan vet jag

är rätt nöjd med mitt liv för tillfället, fast finns dock vissa saker som saknas å som jag hoppas jag snart får.
- Ett jobb
- Egen lght
- Ngn att älska å som älskar en :)
- Singstar schlagerhts ^^
- Lite framgångar på tävlingsbanorna igen.
ja det var la typ det jag kunde komma på :P

Hopp..

jag har ju min reserv iaf ^^ å det är ju inte alla som har det så det känns rätt nice faktiskt :) Ögongodis dessutom ^^

Inflyttningsfest hos bengan på fredag :D ska bli fett å få se ljungby ;)
Sexparty hos tesse på lördag å sen ut. ska bli fett nice å träffa anne å tesse :D

jag borde gå ner å duscha nu, men jag är så sjukt trött i mina ben så jag orkar inte gå ner för trappan :P

I like your sweet kisses.

Linköping om tre helger nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0