vrf skulle ngt sånt kunna hända mig?

jag tror jag ger upp snart. det är liksom inte kul..

jag vet inte vad jag ska skriva för det är bara tomt överallt känns det som.

känns som att det kommer aldrig vända. allt blir bara sämre hela tiden.
finns liksom inga riktigt ljuspunkter längre för vad jag än gör så tänker jag bara på dig.
å visst det finns inget bättre än å tänka på dig, men under omständigheterna så blir det ju bara jobbigt.

aja, ja finns här för dig den dagen då du kmr ångra dig.. för det lär la inte ha hänt ngt nytt å spännande i mitt liv fram tills dess.

usch va d e många saker jag vill ha ogjort för tillfället.. erkänn att det är pga det som du tappade intresset.

imon börjar jag jobba. då tjänar jag iaf lite pengar.. kan jag köpa ännu mer prylar. köpa lycka. (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0