spännande blandning

min mp3 gick sönder igår, men som tur så har min inköpsgalne far köpt en mp3 så jag kunde låna den idag till jobbet. bara det att ja hann inte ta bort hans musik på den, bara lägga in min :P så idag på jobbet har jag lyssnat (frivilligt på mina låtar/ofrivilligt på hans när jag inte hunnit byta) på en ganska spännande blanning av musik ^^
Pop, tyck marsch musik, RnB, klassiskt, pop, techno, peter jöback, cher, elvis å hiphop.

iaf när jag då ofrivilligt var tvungen å lyssna på ngt skräp av peter jöback så kom jag å tänka på en grej :P
både han å typ magnus carlsson e ju bögar liksom, men ändå sjunger de i sina låtar om att de vill ha den speciella tjejen å massa sånt... allmänheten vet ju ändå åt vilket håll d e lagda så vrf ljuger dom :P d kan ju inte själva tro på vad d sjunger.. å det trodde jag var en av poängerna med å skriva låtar å sjunga dem ^^

idag har varit en bra dag. ja å emma var på 21:an. å idag blev det inget stopp på bandet pga fullproppat med backar pga en stor order från london som skulle med flyget ^^. idag har det flytit på bra å nu kan man typ alla produkter utantill så nu går man bara å tar va man ska ha utan å kolla hur många d e i förpackningen å sånt, underlättar.

jag lyckas då tyvärr å alltid få de där backarna där det inte får plats mer lr det ska i övermkt i så jag alltid får skriva massa lappar å gå bort med massa lådor till packen. tkr inte om den trappan :P höll på å slå ihjäl mig där i måndags xD så emma vet vart hon ska leta nu om ja inte kmr tillbaka :P hehe

nä nu har jag skrivit tillräckligt med onödig skit. Hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0