nu börjar snart allvaret

imorgon är det sista dagen för min del på den kommunala ungdomspraktiken som det så komplicerat heter :P
både skönt å lite tråkigt faktiskt. idag har jag inte gjort ett jäkla skit där xD bara suttit å spelat spel, fulat runt på facebook, snackat massa skit med emma å suttit på msn, rätt gött å få ersättning för att göra sånt ^^

På måndag börjar allvaret. ska packa elektronikprylar på solar först i två veckor. jobba 12-19 världens sämsta arbetstider! får gå upp i åttan för å hinna med hästen :S
Den 5 november börjar jag sedan på depends lager där jag sa packa julpresentsförpackningar, ska eventuellet köra lite truck med. ska typ vara stand in om han som ska köra truck är borta ngn dag.
jag döör om dom bara har massa jungheinrich truckar :O dom är HELT cp!! tacka vet jag en hederlig motviktstruck!

putte han får jobba hårt nu denna veckan :P i tisdags red sabine honom å har gick superfint! (putte är klippt men var dyblöt :P) sen var jag så sugen på å rida igår så jag gjorde det å då hjälpte sabine mig lite å d råkade bli så att han gick lika hårt igår :P idag har vi bara varit ute i skogen å lullat, men ska ju träna både imon å på lördag. stackars häst :P han måste ju vara i chocktillstånd, haha. Ska ju rida la:6 nästa söndag å då måste han ju vara i topptrim ;)

Underbar imon :) å avskedsfest/födelsedagsfest för jennifer på lördag :) jag har fullt upp känner jag. denna helgen har jag iaf bara ett reklamditrikt :P

Det finns vissa personer som man träffar i sitt liv, som sätter sina spår. Vissa bara i minnet, men du tog nog en bit av mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0