jag har inte läst klart än

Om jag fick önska, så hade jag helst velat ha ngn som jag aldrig kommer att få.
Du vill ha ngn som bor typ orimligt långt bort. ?
Hur bra kmr det funka?
Vi två kan bli en jättebra kompromiss ^^

nä nu får jag ta mig samman här.

får la leta efter någon ny intressant bok att läsa i biblioteket som du så fint uttryckte det. det stämmer ju.
Men boken om dig har jag inte läst klart och jag vill verkligen veta fortsättningen i den, fast jag kanske inte vill veta slutet. Om den dock slutar lyckligt så vill jag bara läsa den om å om igen om jag fick.

Kan man inte beställa hjärntvätt på postorder? Jag är i fullt behov av en. lr så hade det varit smidigt om det fanns sånna gubbar som i heroes som bara kunde få mig att glömma allt som hänt.

Nä men jag är van så en till är väl bara vardagsmat. det är ju inte så att man mår sämre för varje gång, neeej då inte alls.

kan ju bara hoppas att det löser sig ngn gång innan jag dör. det hade ju varit trevlig om jag oxå hade fått uppleva det som alla andra gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0