6 veckor framför mig av... ?

det är typ inte så många som läser mig blogg, men det är ändå skönt å ha en så man kan skriva av sig när man känner för det. Fast på ett sett borde man ha en vanlig dagbok å skriva i där man verkligen kan skriva av sig alla tankar, för det kan man inte riktigt här ^^ man vet ju aldrig vem som kan få för sig att läsa.

Fredag imon. fullt shema :) arbintervju kl 10, optikern 11,30, träna 14,15,  ta in hästarna, fira fredrik 18, va hos mange på FEEEST vid typ 20-20,30. Ska bli fetenice :) hoppas bara nu att det kmr mkt folk! ska bli lite kul å träffa jeppe var typ längesen nu :P

På lördag ska min kusin Maria å hennes man Johan gifta sig :) så det ska bli hilma nice! sen så dumpar mina föräldrar mig i gbg/kungälv för då är det inflyttningsfest hos käraste Malin :) hon har varit i USA hela sommaren så man har ju inte kunnat träffa henne..

På måndag börjar jag då det kommunala ungdomsprogramet på ams... hum.. blir la motsatsen till spännande, men slipper gå dit på torsdag för då har jag en till intervju ;P aja har ju Linus å prata med där iaf så kan nog bli ganska okey ändå.

Min hjärna kommer att bli helknäpp utav det här är jag rädd :/ för du förstår ju inte... jag kan offra allt, men du är tydligen inte villig att offra ngt.

Some of the best moments in my life is when I'm with you, even if I want them to bee or not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0