utskriven

Blev utskriven ifrån sjukan igår. var där å tog prover och det ena såg bra ut, det andra vet jag inte resultatet av än. Skönt å slippa tillbringa mer tid där, roligare kan mn ju ha, trots att jag inte får göra ett skit vart jag än befinner mig, men det är ju en annan femma. Finns en dator här hemma å lite fler tv kanaler än på sjukan iaf :)

sjukskriven november ut. sen får jag börja jobba med icke kroppsansträngande jobb... jag hatar verkligen kontors jobb! men det är ju ett jobb iaf, ska bara försöka hitta ngn som vill ha mig...

ja annars händer det inte så mkt. ska försöka gå ut å gå en sväng om en stund, typ runt kvarteret. bättre än inget.

ska vara med angelica i stallet idag så ska försöka rykta lite på Putte :)

Just nu vill ja bara ha en tidsmaskin så jag kan färda mig själv till början av februari så att jag är helt frisk för det här SUGER.

ikväll är det iaf desperate på tv :) ngt att se fram emot. hände ju mkt i förra avsnittet :O

å om ngn helg så ska ja, jeppe, hans kompis davie å bengan hitta på ngt. typ bilddate för davie å bengan xD tkr det ska bli as ballt ;D haha! Nu när det är så dött i mitt eget liv tycker jag det är kul att se till så att det går frammåt för alla andra ;P

nä om ja skulle ta å fylla på mitt vattenglas.. längtar tills jag slipper bäla i mig flera liter om dagen pga min njure....

take care!

Kommentarer
Postat av: martina

Skönt att höra att du börjar bli bättre :) jag kommer nog upp i månadsskiftet, då vill jag träffa dig! eller, jag kräver att få träffa dig ;) Puss!

2007-11-13 @ 18:10:33
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0