tandläkarn

idag var jg hos tandhyginisten :P tog bort tandsten. jag var ganska nervös innan, som jag brukar vara ^^ fast det gick bra gjorde inte så ont som ja trodde. så i fortsättningen gör jag faktiskt hellre det än å ta sprutor å sånt :P haha

Imon har jag sovmorgon ^^ har ingen tid å passa imon. förut räckte det liksom med en halvtimme för å göra sig redo inför saker, men nu går ju allt så långsamt på morgonen å jag måste gå å lägga mig igen typ 3 ggr för att ja antingen är svimfärdig lr illamående, så 1,5 h räknar jag med nu för tiden :P å då ingår det bara käka frukost, ta piller, duscha, klä på mig å föna håret. slå det om ni kan ;)

sitter här å käkar massa godis å chips nu :P borde gå ner å käka ngt nyttigt istället, men palla gå ner för trappan. inte nu iaf.

ska snart till puttasson å hälsa på han. min taxi ska bara komma hem först (ikväll = pappa).

ska ta å gå på gym sen när jag blivit helt frisk har jag kommit fram till. för då kommer jag tillbaka till mitt forna jag lite fortare :)

nu kom visst min taxi så nu får ja pysa ner.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: martina

nu är väl läskigheterna slut ? :) krya på dig jättemkt!

2007-11-20 @ 18:02:35
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0