Sprutor å kanyler :S

Idag var ja på akuten.
Har ju inte full känsel i min vänsterfot, lr den känns bedövad typ :P å sen så har ja fått annan värk i magen nu så tyckte det var bäst å kolla upp det.
Var där i 5 timmar :O snark! då är det fasiken bättre å vara allvarligt sjuk så man får hjälp direkt :S

aja iaf. Det var visst inte så ovanligt att man tappade känslen lite i ngn fot lr ben efter att ha haft sån ryggmärsbedövning som jag hade. ska gå över av sig själv inom 3 månader. Hejja!

sen undrar jag om jag ngn gång kommer vänja mig vid nålar å sprutor? Alltså finns det ngt läskigare? det gör ju egentligen inte speciellt ont att ta blodprov, men fan va rädd jag är ändå å blir svimfärdig när d håller på å rotar med nålen inne i armen :S Det värsta är ju ändå när d ska sätta venkatetrar :S det gör aaaas ont för de är så jäkla grova! antagligen måste de sätta en sån när ja ska röntgas i februari bara för att kunna få in kontrastet i blodet. AJ! :( räcker att ja hade sammanlagt 6 st under sjukhustiden. i början var ja ju ganska väck ändå så då gjorde ju allt mindre ont än magen, men fan ju friskare man blir ju värre blir det ju med dessa nålar igen.

nää nog pratat om nålar! imon sa jag till tandläkaren. det är oxå väldigt läskigt :S kan dessa läskigheter vara slut ngn gång? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0