shoppahollick

Nu när jag inte har så mkt att göra om dagarna har jag kommit på att fasen va mkt prylar det släpps nu denna månaden å framöver som jag bara måste ha ^^
- NFS Pro Street (ett verkligt måste!)
- Harry Potter och dödsrelikerna (oxå ett måste!)
- Singstar - schlager (ett måste i min singstar samling, kom ju ut för ett tag sen, men har inte hunnit köpa än)
- Pirates 3 (så att man har alla filmerna i hyllan)
- Harry Potter och fenixordern (vet inte än när den släpps, men borde ju vara ganska snart)
- Kent - Tillbaka till samtiden (har alla låtarna på datorn, men man måste ju se till å stötta dem på hederlig väg)

ja så d känns som att jag kommer bli ganska ruinerad. Ett ge-kås besök är planerat så fort jag kan gå lite mer. då ska allt detta inhandlas. Fast HP boken ska köpas när den släpps så det är ett undantag ^^,

vet ni. jag har typ gått ner mellan 8-6 kg å det är typ muskler. jag ser ut som en sticka nu :S det är läskigt. men å andra sidan kan jag nog använda en tröja nu som jag inte kunnat ha innan pga att den var för tajt om armarna :P

jag vill ha tillbaka mitt liv! men men. det är bara att ta en dag i taget :) ingen ide att se alla d 78 dgr jag har kvar till jag får rida som en klump. får ta dem som de kmr.

På söndag fyller Lina år :) ska bli kul å träffa mina kussar :D

Pappa köpte en stor påse goda chippor till mig idag, så nu ska jag ta å käka lite av den å försöka gå upp ngt kilo ^^

Ni vet vilka ni är som betyder ngt alldeles extra för mig :)


Kommentarer
Postat av: Therese (keebab)

Harry Potter och fenixordern släpps på dvd den 28 november! Snart :D Skönt att höra att du mår lite bättre :) Du är stark, Keebab! Vi ska för övrigt till Gekås till helgen. Då jäklar ska det handlas julklappar ;) Krya på dig!

2007-11-19 @ 18:45:33
URL: http://threse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0