mitt liv vill inte som jag vill

igår va jag å bengan inne i stan å träffade jeppe å davie :) va hemma hos davie å glodde på film. värsta trevligt å mys :)
tycker jag vi kan göra fler ggr :)
jag kände mig dock ganska utsatt, d ville skalla mig hela tiden. vilket jag inte tyckte var ngn bra ide :P

ja nu sitter man här vid sin dator då å undrar va fasen man ska hitta på idag... kolla på film sen kanske... läsa i harry potterboken måste jag ju med ^^

vrf kan inte livet vara lite rättvist mot mig ngngång? känns som att det verkligen vill att liv ska va skit... vrf ska allt alltid bli så fel? jag vill ju så mkt, men allt bara skiter sig.

Fan alltså va jag tycker om dig! å va fan ska jag göra åt det...? jag orkar inte bara vara kompis med dig :/

nä jag borde nog gå ner å käka nu, tryckt i mig lite chippor nu bara. det är gott :) tröstäta är mina favoritsyssla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0