Livets gång

Nu blir jag allmänt upprörd på min handikappade status!!!!!!

när ja kom hem ifrån sjukan kollade jag min mejl å såg att jag hade vunnit två VIP biljetter till underbar den 2 nov. ja tänkte jäkla skit oxå att jag låg på sjukan då å att jag skulle vinna just nu när ja inte kunde gå! tror ni inte att jag har vunnit IGEN!!! jag vill ju så gärna gå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alla roliga som man tycker om å träffa går ju dit!! jag vill verkligen gå dit! vrf ska jag vinna nu när jag inte kan gå? :O

mamma gick inte riktigt med på att jag kan sitta i baren hela kvällen.. fast ska allt försöka övertala lite mer :P JAG VILL!!!!!!! jag känner mig inte sjuk längre!!!!!!

usch har varit allmänt jobbig dag.. fick ta bort kasper i eftermiddags.. min älskade katt. Hoppas att han har det bättre där han är nu och att han är fri ifrån sitt onda. Vila i frid. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0