abstinens är läbbiga grejor xD

i onsdags var jag så stolt att jag inte behövde ta ngn extra smärtstillande, sen på kvällen va ja å pappa å handlade å jag typ var helt snurrig i huvudet. as läskigt. så fort ja satt ner kändes inget men när ja gick så va allt upp å ner :P så mamma tyckt ju det var lite skumt när hon kom hem sen. men ja mådde ju bra i övrigt så d va nog ingen inre blödning lr ngt sånt iaf ^^ se kom vi på att ja var så snurrig bara för att ja inte tagit min extra tablett under hela dagen.
Så nu har man då gått å blivit tramadol beroende å får abstinens å skit xD HAHA har det för tillfället, tar en om dagen nu, men fram tills dess kmr min värld vara lite extra snurrig ^^ så bli långsam avvänjning nu, för jag behöver inte käka dem för magens skull längre :P så jag lär la vara panodilberoende oxå nu när man käkat 8-6 st /dag i 1 månad xD
å jag som tyckte att jag skulle ha 3 vita månader så går man å blir beroende av piller istället :P inte samma sak xD men ni fattar, haha.

ikväll ska typ ALLA till underbar å här sitter jag, ensam, å får ofrivilligt kolla på idol istället. JAG VILL OXÅ !! :'(

om ni tycker att jag har börjat lukta konstigt fram till jul där ngn gång så kan det bero på att flera mögelsvampar har fått fäste....

nä jag får la sitta här tills det slutar snurra så ja kan gå ner å duscha å käka lite..

bajs på allt!

- I've got feelings for you babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0