Vill få jobb där!!

"Han har backat över mig å kallat mig kissbjörn å så, å så.. har han raggat på min mamma !!" xD HHAHAHAHAHAHAHAH grym låt det där xD

Putte var fin idag när jag red. Red in på diagonalen å skulle göra ett rent byte från förvänd till förvänd. Ett så bra byte har han inte gjort i sitt liv tror jag :D Fy fan va bra det var!! :D
Har fått ledigt lördagen den 28 nu. så nu ska jag bara fjäska för mamma å pappa att dom antingen åker på söndagen lr att ngn annan kör mig till laholm. För jag å Putte ska starta LA:6 på kandar då isf :D fatta ballt :D jag längtar!!

ja.... mamma å pappa ska då på semester i en vecka v 31 :D hohoohohoh WEEiiiii! älskar å vara ensam hemma!!! å nu får ja vara det i en vecka :D UNDERBART!!!!

vissa är ju mer desperata än andra xD jisses, har nog inte varit med om ngt värre innan. jag satt här å asgaravade å killen gav ju inte sig hur otrevlig jag än var xD HAHA

måste in till stan å shoppa sen i nästa vecka :D har ju kvar alla mina studentpengar!! måste sätta sprätt på dem ^^

What to do, when you don't know what to do ? :/

Längtar till vintern!! Om jag får jobb då vill säga :) fan va roligt det hade varit! jag lovar jag kommer hoppa å skrika å springa ett varv runt kvarteret om jag får reda på att jag fått jobb uppe i sälen! längtar till den 1 augusti när man får börja söka :P

Tack å hej, next day.

Kommentarer
Postat av: martina

Fan va skoj! LA:6an verkar asrolig juh :) jag vill också!! hihi , lycka till
på tävlingen nu ! :)

2007-06-27 @ 11:16:24
URL: http://blayenka.blogg.se
Postat av: Sandra

skiiit...den låten va länge sen man hörde, måste hitta den hahaha :P

2008-11-04 @ 16:23:15
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0