Midsommar :D

Hämtade maria på tåget vid ett, sen satt vi här hemma å längtade efter att klockan skulle bli mkt :)

 

Pappa hade varit schysst å köpt cider så man var rätt välförsedd :P

 

Tog buss ut till östra stranden till andreas stuga med maria å bengan. Ange å min kusin med vänner kom senare :D

 

Ett gäng jkpg?s bor var där :) värsta trevliga allihop :D Kände ju några sen sälen :) men de flesta var nya bekantskaper.

ja råkade skumma ut halva marias champagne när ja skulle klonka den :P ojdå! Hehe.

Var typ värsta dansbanan där i stugområdet senare på kvällen, dansade lite där, men sprang mest fram å tillbaka hela tiden däremellan å stugan, fråga mig inte vfr :P

Conny ringde ja vet inte hur många ggr å skulle ha vägbeskrivning, säkert 20 ggr xD

Skulle dragit in till stan sen på natten var det tänkt. Typ träffa massa folk i stan, men ja å sandra typ missade bussen, lr va man ska säga ^^

 

Angelica var lite utelåst sen när hon kom tillbaka vid femtiden? så hon ringde ju mig å skulle få mig å komma å öppna. Blev en ganska rolig konversation om det sen på morgonen xD

Ange: Det tog nog 10 min för dig å komma.

Jag: hahaha, jag tyckte det tog mkt längre tid.

Ange: ja men du var ju full, det kan kännas lite segt då xD

anpropå samma händelse. 
Ange: Såg så roligt ut när det först poppade ut ett huvud genom häcken på den öde gatan, sen typ kommer ngn springade, det var ju dina byxor å dina ben :P men sen blev jag lite förvirrad när det var bengans tröja å ditt hår xD
 

Ange om sina tår när ja påstod att hon hade stort mellanrum mellan stortån å pekfingertån

?Jag kan ha sex!!!?

HAHAH hon fick ganska konstiga blickar av alla killarna i rummet då de inte riktigt hade hängt med i vårat samtal xD hahaha

 

Skulle ju ridit idag hade ja tänkt, men sov istället, får försöka klämma in å rida imon istället, undrar bara vart den tiden finns :P lite jobbigt med två jobb varje söndag :P

 

Ska käka grillad fläskfile snart :D ska bli sjukt gott!

 

Nu känns det som att sommaren har börjat på riktigt :) Köpte mitt sommarkort igår med, mkt ekonomiskt :)

 

Tack för en skojjig midsommarafton Andreas å alla ni andra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0