Kossor :S

Nu har jag bokat biljetter till harry potter å fenixordern :D premiären den 13/7 ^^ å bengan ja å ange fixade en biljett till dig med :D bra va ;)
bara det att bion har ju så dumma öppettider ^^ så vi får hämta ut dom på väg till ngn förfest på lördag :P men det funkar ju det med, hehe.

Putte hade fått annorlunda sällskap i hagen inatt xD malin ringde mig i morse å sa attdet hade hänt en liten incident. då trodde ja ju att putte sparkat ngn lr nått, men malin typ skrattade å så säger hon "jo vi har 8 kvigor i sommarhagen!! xD" så undrar om putte sovit ngt inatt :P Det var btw camilla "hitler" larssons mans kor xD å dom står i skintby så dom hade sprungit genom hela harplinge å sen hamnat i vår hage xD HAHAHAH

Tävla på fredag. ska bli kul :) som det ser ut nu startar jag kl 19... men det är iaf 30 min tidigare än innan.

Att jag har ont i min visdomstand, lr tandköttet.. i morse när jag vaknade vr det svullet fram till framtänderna på ena sidan å ja kunde knappt röra munnen för det gjorde så ont. Kändes som ja hde en stor fet tennisboll på ena sidan av munnen :S men det är bättre nu iaf... När det är som det var i morse vill jag likagärna dra ut den å slippa skiten, det är iaf en engångssmärta... :S


Coolt, aldrig varit med om att ngn snott mina ord så många ggr under ett samtal innan. lr jo angelica, men dig känner jag ju utan å innan. en annan grej ;P
Himla trevlig iaf :)

Som tur är så är ju inte Putte korädd ^^ han tycker dom är intressanta varelser med sånna där coola utstickande saker vid öronen :P Sen har dom ju samma färg som sanne, å henne gillar ju putte :)

Muuu på er alla glada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0