Hamburgaren

Idag när jag hämtade Putte i hagen var jag på bra humör å tyckte det skulle bli kul å rida för en gångs skull.. tykte han var så söt när vi gick tillbaa till stallet å tänkte att hur har jag kunnat tänka att jag ska sälja honom. Han ska ju vara min maskot tills han dör liksom...
Gick la helt okey å rida, lite trögfattad bara.... har ju inte ridit dressyr på typ två veckor så kan ju vara därför...^^
Sen började han med sitt jävla ohyffs så fort han kom in i stallet... precis som förra sommaren... :@ står på bakbenen å är helt cp, det är ju inte en gång han slår i huviudet i talket men det skiter han i.. å sen skulle ja ju då försöka få i han lusernen, för den måste han äta annars magrar han ju av. tror ni hästen äter ngt, nä han typ skenar runt i boxen som en tok :@
Känner mig mkt motiverad till å träna imon nu...

Vill ni ha en billig häst så är han tillsalu för slaktpriset exkl. utrustning..
Han går la hyfsat i dressyr på LA nivå. Hoppa gör han när han vill å då max 110 cm... å absolut inte oxrar. bocka är han bra på å om du inte håller upp huvudet åker du av inom två bockar. Han bits å kan sparkas. Tigger godis å sparkar i boxväggen när han vill ha mat. Han har varit behandlad i framkotor och bakknän. Om du känner att detta är hästen för dig, så grattis då har du hittat rätt.


Första dagen på jobbet idag.. är ett gäng tjejer som ska jobba där. verkar vara snälla å schyssta allihop :) så det blir nog bra :)
Å vet ni :O DOM HAR ETT SINGSTAR PÅ CAMPINGEN!!!!! Där tänker jag spendera tid ^^

Nu ska jag gå å slå sönder ngt... lr lyssna på musik på hög nivå... funkr det med...

hoppas jag hinner bli på bra humör till midsommar...


image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0