Goda råd ngn?

Ikväll var jag å tävlade i Fbg. Gick rätt hyfsat, Putte var jätteduktig iaf :) Red LA4, fick 61,53%.
Jag var dock ganska tankspridd å inte så fokuserad när jag skulle rida in på banan.. så jag red in i TRAV :O !! Kom på mig själv vid L å fattade galopp där. Fick en 5:a på det xD :O en 2:a hade jag ju högst satt :P
Fick 6:a å 7:a på bakedelsvändingarna :D Woho!! Den förvända var as bra, men fick bara 6 å 7 där, men man kan ju inte alltid vara nöjd med domaren, det hör ju faktiskt till i den här sporten ^^ :P

Idag har jag inte gjort ett skit i övrigt.. glodde på film i eftermiddags. She's tha man, kan se den hur många ggr som helst ^^

Jag vill ha roligt. kan ngn hjälpa mig ? :D

Verkligen sälenabstinens för fem... jag vill åka skidor! :D jag är knäpp, lr nä jag är helt normal. Det är NORMALT å vilja flytta från HALMSTAD. här ska man bara vara under sommaren, å det ska jag vara f.o.m. nu har jag tänkt. Bara flyyy så fort här inte finns tillräcklig % med sommargäster. Infödingar i den här stan har alla samma atityd å sett att se på saker..

Jobba imon, tjäna lite pengar.. sen FEEEESTA :D Å alltså jag tror fan jag hänkar på onsdag även omja börjar 5 på torsdag, för mårtensson får man bara inte missa :O frågan är bara hur man ska göra.. ja orkar inte jobba i fyra timmar direkt efter krogen om ja e nykter, men man kan ju inte komma full/bakis till jobbet :S vad gör man?? :S

Tål å funderas på. å inte blir min tand bättre heller.. Aj!... :'( vill bara ha bort skiten!

Vågar man hoppas? nä inte jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0