Fin häst :D

Tränade nu i em för malin inför imon.
red som vanligt på kandaret som jag alltid gör innan tävling. FY FAN va fin han var idag :D Malin var typ lyrisk ^^ å så skulle vi öva på lite mellantrav med :P å då tyckte malin vi skulle testa om ja höll lika mkt på stången som bridongen å jävlar! min häst längde på steget :D hoho! duktig häst! så nu vet vi hur vi ska göra :) så han inte springer som en jävla symaskin, man kan ju bli knäpp för mindre när man försökt få till lite längingar i snart tre år å han e så jävla envis :P

fy med godis jag har ätit igår å idag. köpte värsta stora påsen igår. Inte bra för min visdomstand. gör fett ont! men jag har inte ätit gtt godis på länge, så jag lider med det goda :P
Känns fortfarande som en tennisboll i kinden :S  kan typ inte le utan att det känns :/

imon är det tävling då, ska bli kul. Å jag kommer kunna starta LA6 sen i Laholm, om ja kommer med då :P för Putte ska få sova över där å så åker jag med malin hem på lördagen.värsta bra :D för vill riktigt gärna rida det! bara den ökade traven som ställer till porblem :P HAHA men det tar vi igen på det andra, han är duktig på skolorna så, å d e koeff på dom å inte på den ökade traven ^^ hehe

blev mkt hästsnack idag :P hehe. ni får stå ut :P

har ått sälen abstinens nu, vet inte vad det kan bero på.. :P vädret kanske, känns ju som om det är höst ute :S Vill, vill, vill, vill få jobb där uppe!!!

Nu ska jag försöka göra ngt vettigt :P ååå d va längesen jag spelade the sims! nä fan... massan har alla mina spel... har ju inte orkat hämta dom än ^^ bara typ fyra år sen hon lånade dom :P aja få komma på gnt annat å göra..

Bye (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0