Värsta kröket :D

Var några dgr sen jag bloggade nu, men har inte hänt så mkt. Förrän igår då :D Maria kom ner å festade med mig! Sjukt kul hade vi :D

Niklas var schysst å fixade förfest. det gillar vi :) Var lite folk man hade träffat innan där, fast det hade jag inte så mkt minne av :P de hade tydligen varit ute hos oss på östra stranden på midsommar :) Värsta trevliga var dom iaf :D

Blev ngn lite tjinkig igår eller ;) inte lätt här i världen. stackarn ^^ Nice ny piercing btw!

var riktigt kul på förfesten iaf :D sen drog vi ut med alla på stan. Vi drog till BM, hr aldrig varit där innan men det var nice :)

blev nog lite för mkt dricka igår :P jag har ngn förmåga å alltid få i mig lite för mkt när Niklas fixar förfest. Fast det var iosf ganska lagom igår :) fast idag tycker jag inte det, hehe..

Sen i höst kommer vi upp å hemsöker din lilla stad Maria :D haha.

träffade jeppe med :) fint du hade klippt dig btw, glömde säga det igår :)

Jag vill oxå åka utomlands å bli lite brun!!!! vi måste verkligen komma iväg till hösten :D Maria är på nu med!

Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: martina

utomlands? ja tack ;)

2007-07-24 @ 19:56:56
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0