Värre kan det ju inte bli :S

Alltså gud va pinsam jag är! :S min hjärna går alldeles för mkt på högvarv för tillfället..

å i morse när jag städade då.. så knackar en tant på dörren (som vi alltid numera låser när vi städar) å typ hävdar att hon ska in på toa å att såhär kan vi inte göra å bla bla bla.. i vanliga fall brukar Hanna ha svar på tal å stå på sig å inte ta åt sig.... det är i vanliga fall... Hanna sög åt sig allt som en svamp.. å det värsta av allt... det började rinna över lite i mina ögon... å tanten tycke ju det var dö pinigt att hon hade stått å skällt till ja började lipa... men d va ju inte det jag började gråta av.. det var ju bara droppen till allting som hänt på sistone., MEN man får ju absolut bara inte reagera som jag gjorde. GUD va pinigt! mina problem ska ju inte gå ut över gästerna :S usch å fy., nu vill jag aldrig gå tillbaka dit igen...

sexy as hell. - Jag fåååååår inte tänka. alla varnar mig å jag vet ju själv! men det är sjukt svårt... ngn konstig dragningskraft. Perfekt, om det inte vore för det cp personen har i huvudet om vissa saker..
like I've said before, I like the colour ...., but does the colour fits me?

nähä nu får jag ta å rycka upp mig! Kräm ikväll :) det ska bli kul!! å ikväll slipper jag köra :D

nä nu får jag dra mig neråt å duscha litta grann tror jag, see ya tonight buddies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0