Solresa i höst :D ??

Alltså det är ju typ konstigt väder, kollade på smhi nyss, det ska vara sol å 11 grader på söndag (tror jag det var) då är det ngt som är fel :S

Bulgarien lr cypern till hösten då kanske :D värsta gänget blir vi, fan va nice det hade varit :D hohoh!! Bara att hänka om ni känner för det ^^ ska man bara spara pengar, hehe.

På tal om pengar så fick jag mitt lönekvitto idag. Jag tänar 83:-/h :D (btw 2 kr mer i timmen än mamma har :O) typ 20:- mer än jag trodde jag skulle få! Fatta ballt :D så nu ska jag defenitivt fira med att köpa mig ett PS å jag kom på att pappa har ju värsta rabatten på Siba med. MKT smidigt :D bara att slå en pling sen om ni vill köra singstar ^^ när jag köpt det då :P
Ngn som är teknisk på å koppla in tvspel :O sist jag skulle göra det råkade jag radera ngn kanal på tvn xD HAHAHA ni får gärna hjälpa mig isf, hahaha.

I morse när jag steg upp vid kl 4 (jag vet onormalt tidigt för en normal människa :O ) så var det strömavbrott, ja bara YES min turdag det här. kommer ju inte se ett skit å städa (finns inga fönster...) men Hanna var ju illa tvingen å gå dit, ingen ström på campingen heller... men kunde se hyfsat iaf, med mobilen till hjälp ^^ fick sopa istä'llet för å dammsuga, värsta strängt :P men det funkade ju, sen kom strömen efter en stund iaf :)

Idag har Hanna tänkt lite för mkt... usch då inge bra alltså... hjärnkontoret har återgått till gamla normer :S Jag måste hitta ngt annat å tänka på :O vrf återgår jag alltid till detta så fort det skiter sig... jo för att jag kommer nog fan aldrig hitta ngn bättre :(

nu ska jag ner å duscha å sen åka iväg å köpa nya regnkläder :P det behövs ju uppenbarligen.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0