regn, regn, regn...

jag som hade tänkt sola å bada idag på min ledig dag :/ det ville visst inte vädret... sitta inne å mögla hela dagen, fast idag känns det rätt okey ändå. ska glo på ngn film sen innan jag drar till hästen tror jag.

Såg på Pirates the worlds end igår med bengan. Var ju en bra film å man ser till helheten, men ingen bra pirates film.
"Nobody move!!! I've dropped my brain :O!!!!!!" Helt klart bästa repliken i filmen ;D hahahah
Den passar in bra på mig å bengan ibland ^^

Varför ska det vara så svårt att inte försöka tänka på det som man vill tänka på egentligen, men som det inte är någon ide att man tänker på?

Den 14 är det streetcarsfest utanför Micro i hstd. Dit ska jag å bengan :D ngn mer som ska med ^^ ?? Får man ju bara INTE missa ^^ vallåkra snart med :) :) !!

Finns en röd m3:a här i hdal, tycker pappa kan lägga ett bud på den ^^, iofs vill jag inte ha en röd bil, men bara jag får en m3:a ngn gång i mitt liv, så skiter jag i färgen :D

Undrar hur många mm regn det kommit idag hittils, jag sätter 40 minst!

Bye! Å alla min som jag älskar.. lova mig att ni inte spolas bort <3 ^^

Lite låttips för regniga dagar:
Alex Guadino - destination unknown, Blue - One love, Cascada - Love again, David Gray - This years love, Dj Karlsson - Love sex and sunshine (L), Globadl Dj's - The sound of San Fransisco, Good Charlotte - Dance floor anthem, Jamelia - Superstar & Beware of the dog, Justin T - Chop me up & Futuresex lovesounds, King africa La bomba, Liz Kay - When love becomes a lie, Mauro Scocco - Sarah, Missy Elliot - Gossip folks, Robbie Williams - King of the bongo (mao chao cover), September - Can't get over, Shaft - sway, Sylver - Lay all your love on me, Rhianna - Umbrella
Så nu har ni lite å välja mellan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0