Oh yeah :)

Kräm igår då  med bengan å ange :) niice! mkt folk, så det ska vara när det är som bäst på Mårtensson. Älskar det stället!

Förfest hos jennifer i hennes LILLA etta å den var knökad med folk :O enda gången förut jag sett så mkt folk i en etta var hos stefan förra hösten.

Träffade Anne å tesse där :) alltid lika skojj :)

Var med jesper mestadels av kvällen :) trevlig grabb det där :D

Ange nämnde hela vägen in till stan att "ikväll ska jag bli as packad!!" hon levde upp till det med ^^ xD hahaha. det var rätt kul, HAHA

Ibland förstår jag mig inte på folk... hum... vadå väldigt angelägen om att träffas.. kan ngn förklara tack. sj är jag dock inte intresserad längre, men jag fattar ändå inte :P

Blir till å lägga sig tidigt ikväll, ja är typ TRÖTT å har tidiga passet imon -.- å vet ni :O d e fan inte konstigt att det är mörkt när jag går till jobbet tio i fem på moronen, solen går ju fasen inte upp förrän 04.58 :/ det är hårt! då går man upp alldeles för tidigt! men bara två mornar kvar nu så bara å härda ut :D

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0