Ngt nytt?

Har umgåtts med några kompisar till Elin som kommer ifrån sthlm nu i två dagar. dom är as schyssta å roliga :) Dom hade singstar med så vi sjöng det häromkvällen när vi hade grillfest :D Det var nice :D ja ägde som vanligt ^^ lr inte men ja vann iaf :P

Mårtensson igår. det var kul :) Den lilla stund det var. började ju jobba kl 5 i morse så var tvungen å åka ganska tidigt. Men det blir kräm fler gånger i sommar :)

annars har det la inte hänt så mkt i mit liv :P det mest regnar å är allmänt trist tycker jag. Om ni inte har ngt å göra så kan ni ju ladda hem de bra låtarna jag tipsade om i förra bloggen.
Det är det enda jag gör dessa dagarna, mkt ny musik är ju alltid trevligt, fast man får ju hem mkt skit med :P

Får så dåligt samvete när jag tänker på att du såg så ledsen ut i lördags. Förlåt om jag sa att du är dum i huvudet lite väl många ggr.. du är verkligen inte det, bara det att jag var så arg på dig. Fast du verkade ju inte bry dig sen.

Grattis syrran till jobbet :D

jag mest möglar förtillfället... finns inte så mkt annat å göra i den här världen när det regnar såhär.. ska visst regna i 10 dgr till :S :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0