Me, Myself and I

Igår var ja, ange å bengan å såg på HP å fenixordern. Den var riktigt bra :) man man ska ju inte ha läst boken i det närmaste, precis om med fyran, isf finns risk att man bli lite besviken som jag blev när jag såg fyran.
Men vi hade värsta mys kvällen på stan iaf :) girlsnight liksom :P

det borde vara förbjudet (mitt nya favorituttryck verkar det som ^^) att jobba tidigt helger på sommaren. Man ska ju festa så ofta man kan å njuta av allt folk i staden nu ju :)

installerat mitt PS idag, det var typ as lätt, så ingen risk för raderade kanaler inte :) så nu är ni välkomna hem till mig å sjungs singstar :D hehe skulle ju köpt need for speed carbon med, men d va fan dubbla priset i affärn mot internet S: tror inte det va...

jahopp upp kvart över fyra imon med då.. men jag håller ut... :/ försöker tänka på bra saker medans jag jobbar så det går ganska bra :)

inatt drömde jag massa skumma drömmar :S var inte ett dugg trött när jag vaknade, tyckte det var sköna å vakna så jag slapp drömma mer.. blev typ jagad hela natten. usch.

våga hoppas? inte en chans när det handlar om mig... :/ ... :)

dagens låt: Eminem ft. Nate Dogg - shake that ass -- remember the memories from the summer of 2oo6 :$

puss på er, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0