Krääääm

förra onsdagen när vi var där på premiären var där inte spec mkt folk, var typ ganska segt. MEN igår :D precis som vilken helgdag som helst! svinkul :D hade ju tänkt att jag skulle dragit hem lite tidigare eftersom jag jobbade idag, men var hemma kvart i fem ^^ så det ska vara. haha. Finns inget bättre än mårtensson alltså :)

Träffade jesper :) så va en massa med han å hans polare. tappade dessutom bort mina egna hela tiden, som vanligt xD vi är nog experter på att inte vara med varandra när vi är ute. men vi har alltid asroligt på var sitt eget håll :)  

var ju fyllechaffis å hade fått låna mammas bil :) lite bättre ljud i den hehe. bara det att det visade sig att jag skulle köra hem 8 pers xD det slutade med 7. det var lite trångt va ^^ mammas bil är ju inte den största.
haha tur att det inte var gunnel angelica xD undrar hur det hade sett ut, hehe.

Lollo, lasse å samuel kom nyss. elli kommer imon, ska passa samuel i helgen. mkt jag kommer få sova -.- typiskt en helg när man jobbar å verkligen behöver sova.

måste köpa sånt där stödgrej till min handled. gör bara ondare för varje dag jag jobbar :/ min kropp är helt klart utsliten i förtid... inte bra å hålla på för mkt med hästar å sånt :P

nä nu får jag väl gå ner å vara lite social.

dagens låt: Give it to me - Timbaland, Nelly Furtado, Justin T

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0