Köpa lycka ? ^^

Nu har jag tagit ett steg till att bli lyckligare ;O jag har bestämt mig för att köpa ett PS2 å så singstar då såklart :D jag ska sjunga mig lycklig, haha!
ska bara få lönen först, hehe. men ni är välkomna hem till mig v 31 när mina päson är bortresta, då är det singstar vaarje kväll, haha :D

Andra köper droger, jag köper playstation xD mkt mer hälsosamt. jag ska nog bli rådgivare tror jag ;)

Denna helgen har det hänt så sjukt mkt saker så jag är helt snurrig i huvudet. men jag har en hel jobbvecka framför mig å tänka igenom allting nu, så det löser sig nog. Jag trodde inte att det kunde hända så mkt saker på en helg. om alla helger var som denna hade jag nog blivit riktigt trött av å gå ut hehe.

Känns bra att vara vän med dig iaf, trodde inte du skulle prata med mig igår efter hur jag reagerade i fredags.. fast det var ju ditt fel men ändå. Nu ska jag gå vidare :) Känns bra faktiskt. Har jag shabbat bort ett halvår nu :P? nää.

Väldigt blandat med både mkt bra saker :D å dåliga saker den här helgen då. Men dom bra överväger på ett sett :) tiden 23:45 - 01:20 (?) i fredags är riktigt svårslagen. :D Finns alltid här om du ångrar dig någon gång (A)

Träffade Jesper igår :) är ett tag sen jag träffade honom nu. Lovar å recensera harry potter när jag sett den på fredag ;)

Delat pass imon, jag vill inte :S upp kl fyra, då ska man sova!

Om ni vill ha goa låter å lyssna på så ladda hem lite låter med Sylver :) Why, Shallow water, Lay all your love on me, Angel on my shoulder är d bästa :) bara å testa om ni har samma smak som jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0