hjärnsubstansen ur funktion

Jag å bengan var ute bara vi två för första gången på vääääldigt länge igår. Var på förfest med Jennifer. det var helt ok, var hos ngn malin.

Träffade Anneli å hennes nya kap sen ;D Lycka till!! :D var mkt folk ute man kände, som om det inte brukar vara det, men ändå :P

Ja å bengan var för första gången på elvan med, mkt billigt :)
B&B sen som vanligt. Flera psyksamtal med tommy :P Han håller med mig iaf. Att du är dum i huvudet på just den där punkten... :P
Jag har själv inga planer på å gifta mig så du kan vara lugn, men tycker om dig ska du veta å det har jag gjort ett bra tag nu..

palla mer liksom.


De bästa studerna är de jag har med dig.. :)

Nä nu är det snart mat. Grillat :D älskar pappas smaksättning av gillat :D å mammas tsatsiki! kan inte bli bättre.

En månad kvar nu.... 1 augusti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0