de man älskar!

kom nyss hem, suttit på akuten sen fyra. behöver inte nämna mer än att jag stöttade en vän :) ÄLSKAR DIG!!

Va på förfest hos Elins kompis andre i torup, fast innan dess hade jag fått samtal av conny/tobbe/ralle att jag skulle till dom, men lovade å dra inom där innan b&b å det gjorde vi :)

Jag är glad för din skull Tobbe att du har tjej, efter ikväll önskar jag dock ännu mer att det var jag....insåg verkligen vilken kille du är, trodde jag insett det innan... är sjukt glad å vara kompis med dig iaf :) Finns ingen bättre :) å det du sa stannar mellan oss :)

Btw så ska jag gifta mig med både Conny å tommy efter ikväll. finns inga goare å schysstare killar som verkligen ställer upp! tyvärr är det inte tillåtet med mångifte i sverige :/ Ni är bäst!! :D <3

är egentligen sjukt trött, men orkar inte sova... mkt saker som går runt i huvudet.. skulle lyssnat på det du sa Tobbe om Linus.. to late now...

Älskar er tack för att ni finns! Sandra, Elin, Tobbe, Conny å Tommy (L)

nä får la gå ner å äta å sen sova, måste ju förbereda mig inför utgång ikväll. Putte, jag kommer endast förbi å säger hej idag ^^ känner mig inte allt för kry för å rida :P

the one and only - forever rädd för det alltså.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0