58,14%

Det var mitt å Puttes resultat idag när vi debuterade LA:6 på kandar :D Var hur kul som helst! Har aldrig tyckt att det har varit så kul å rida ett dressyr program i hela mitt liv innan tror jag :D Fan va fin han var vissa stunder! sen låtsades han ju som att d var ngt läbbigt vid domar"bordets" sida vid galoppen, så den kändes inte så bra i höger varv. Men nä det ska jag göra om alltså! Jag vill aldrig mer tävla på träns alltså :P det är verkligen inte samma grej! Detta är sjukt mkt roligare :D Putte har börjat bli värsta biffen nu med, hehe.

Kan ju säga att först trodde jag inte vi skulle komma iväg över huvudtaget.. Igår kväll ringde marie å sa att henne bromsar på bilen inte var riktigt som de skulle så hon undrade om jag visste ngn som hade en bil å låna ut. Ringde susanne å fick nr till sture. men det var så mkt som inte var körtillåtet på den bilen så då sa ja å marie att vi tar hennes bli istället å kör i max 70. Sagt å gjort. i morse skulle vi då koppla på mitt släp. hade fått adaptern av pappa, men en del saknades :S fick lite panik! letade efter nyckeln till susannes släp i stallet men den var inte där, tillslut fick vi tag i henne å jag körde i ilfart (hehe det var ganska kul ^^ aldrig kört så fort på dessa vägarna innan, hehehehe, olof kan han med :P ) hem till susanne å hämtade nycklarna. Vi kom iväg i tid sen, tänka sig :P Men lite ont i magen hade jag allt ett tag.

nu är jag sjukt trött å så ska man jobba dubbelt pass imon -.- men det är sista gången på MKT länge jag tänker gå upp kl kavrt över fyra på morgonen!! UNDERBART!

Bara å höra av er om ni vill hitta på ngt i veckan :) jag är öppen för förslag :) Nu kan jag ju hitta på saker på kvällarna igen när man slipper gå upp så tidigt :D

Pusspuss hejhej trallalej

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0