vrf ska ja behöva vänta såå långe?

alltså nu börjar jag verkligen få abstinens! drömde hela natten om att ja va ute å red på putte å när ja vaknade blev ja så förbannad på att det inte var så i verkigheten!
Jag vill få rida nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elli å nick kom hit igår. å nick e typ värsta bra på å ta kort så han lärde mig lite hur man kan göra. kollade lite på kort han tagit innan å dom var as snygga. så jag hoppas nu att ja får en kamera i födelsedagspresent så jag kan börja å exprimentera lite. Vi tog lite bilder där jag å elli var "spöken" å andra snygga nattbilder å bilder på stjärnorna å sånt.
datan fuckar sig lite för tillfället så vill ni se några bilder så checka facebook lr Bdb sen när ja hunnit ladda upp lite bilder där :P

Ikväll är det julskyltning. ska bli mysigt :) älskar julstämning ^^

hämtade mina simsspel igår så nu ska det speeeelas :P har ju inget bättre för mig om dagarna så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0