Underbar igår.

Igår var jag då ute för första gången på 8 veckor :)

var på förfest hos marcus. det var himla trevligt :) sen drog vi till mårtensson ganska tidigt så att jag skulle slippa å bli mosad i kön.

Angelica å sandra var mina utomordentliga bodygards. bättre får man nog leta efter ;) jag dansade faktiskt mer än jag trodde jag skulle kunna göra :D så det var nice! träffade både folk jag ville träffa :) men även sånna som man helst undviker, så det var som en vanlig utekväll i hstd helt enkelt ^^

Träffade stefan. var ett tag sen nu. så tjötade lite med han. måste han vara så jävla snygg :P

alltså jag förstår inte vad som är problemet. Okey, jag tycker om Dig, men jag vet att Du inte tycker om mig på "det sättet", men jag vill kunna vara kompis med Dig för jag trivs så sjukt bra med Dig. De är liksom ingen risk att jag skulle få för mig å hoppa på Dig, så vrf vill du knappt prata med mig länge..

Å en sak till en annan person. Tror du att du kan ringa bara sådär å att jag är intresserad av att träffa dig, när du har varit ett jävla svin emot mig. så arg på mig själv att jag inte förstod det tidigt i våras bara! Som jag sa igår typ 5 ggr men som du vägrade lyssna på. JAG ÄR VERKLIGEN INTE INTRESSERAD LÄNGRE! förstått? hoppas att du bättrar dig å att du inte fortsätter å bete dig så som du gjorde mot mig mot andra, men det är väl ingen risk.

nää att jag vill ifrån den här stan! GÖTEBORG!!! rädda mig!

Kan inte jag få vara Hon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0