Tyskland

Har varit i tyskland med mamma å pappa i helgen. Åkte i fredags.

bodde på ett hotell i Wismar som ligger mellan lübeck å rostock. Var himla fint å pool å så. badade en gång, men fick ont i magen å frös så förbannat eftersom jag inte får simma lr ngt så jag sket i å bada fler ggr.

var på julmarknad i både wismar å rosock å på väg till rostock så rastade pappa bilen på autobahn :) hehe. fast har fick inte köra så fort han ville för mamma. hon tyckte det räckte med 215 så pappa var lite tjinkig sen xD

hittade en ny väska som jag köpte :) var på tiden! sen så köpte vi parfym till mig i julklapp med :)

på vägen hem idag körde vi inom boarder shop. himla bra ställe :) köpte slotts guld flak för 50 :- å cider å en likör 43 å så massa godis. hade gärna köpt ngt mer ölflak, men kan säga att vi hade problem med att få in det "lilla" vi köpt i bilen som det var xD

Har lärt mig lite mer tyska nu med å jag fattade faktiskt ganska mkt av vad dem sa, så tyskan ifrån i våras sitter i :) fast prata knde jag inte så mkt. typ bara beställa in saker å sga tack å ursäkta å sånt :P å hur man frågar om man kan betala med ett visst kort xD det hade pappa problem med, att vissa kort inte funkade alltså :P

Underbar på fredag. Då ska jag ut för första gången på 8 veckor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0