Tisdag är det va?

Idag sov jag länge :) superskönt :)

sen satt jag vid datan en stund å typ gjorde ingenting :P sen kom angelica å hämtade mig vid fyratiden :D så åkte vi till Puttas <3

Å han visade ingen knackighet i ngt ben idag så det kändes bra :)

å nu sitter jag här igen ^^ väntar på att klockan kan bli lite mer så ja kan gå å sova :P
imon ska jag och åsa baka julgodis :) MUMS ;P haha.
sen ska ja in till stan vid fyra. ska ju på intervju på concilia.

funderar å jobba julafton om ja får jobb, fast tyvärr så har d väl stängt då. Julen suger just nu tkr jag..

men i mellandagarna börjar rean. å då ska jag leta tv till min lya :D å hemmabio å så :)

fick pengar ifrån försökringskassan idag med :) så nu klarar jag hyran i dec iaf :P å till jan med, men då gäller det att hanna håller i sina surt förvärvade slantar.

Damn I want you boy! you'r the sweetest thing on earth :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0