Lördag

Min ena kära syster å hennes kille kmr idag. ska bli kul å träffa dem :)

Nu i förmiddags så var ja å mamma i stallet. å jag är så stolt över min mage! den klarade både av att jag sopade lite, å så fixade ja kraftfodret å fyllde höpåsar å sen så höll ja faktiskt i grepen å fixade halmen i boxen med, fast det kändes lite :P fast mocka å bära höpåsarna dröjer väl ngn månad lr mer innan jag får det.. men små framsteg är alltid kul det med :)
att ja har dålig kondis å så nu eller, ja blev ju andfådd bara av å fylla tre höpåsar xD då är det illa. haha

ska springa över till massan å hämta mina simsspel sen. det regnar bar så mkt nu så jag orkar inte gå ut... hon påminde mig i våras att hon hade dem hemma hos sig å det hade jag inte en aning om xD dom har typ varit hos henne i några år nu. haha. men nu ska ja hämta dem för är sugen på å spela lite sims när ja ändå inte har ngt å göra :P

Spelade lite roller coaster tycoon igår. var ju mitt favoritspel till vår förra dator, som hade win 98 ^^ sen fuckade det som fasen till xp så ja kunde inte spela då, men vista ska ju vara så himla smart så ja tänkte testa :P det gick ju å spela å spara, men tror inte det går att hämta spel på vista heller, å mitt RCT 3 har jag slarvat bort så vet inte var jag har den cd´n, annars hade nog det funkat :P

kollade ju idol igår då. ja blir så arg! amanda sjunger FALSKT! och har gjort det ända ifrån början. hon blir lovordad varje gång av juryn även om hon typ var sämst. å igår fick alla utmaningar som de skulle sjunga. marie fick en svår låt å andreas fick en låt där han skulle dansa till vilket han inte kan, men va fick då amanda. jo en helt vanlig enkel låt.. :S jag förstår inte. jag hoppas marie vinner nästa vecka. hon är grym!

Julskyltning imon ska bli mysigt :) å ikväller ska ja in till stan å glo på film med camilla :)

ha en bra dag allihop :) å grattis i förskott jeppe!

Nu ska jag käka godis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0