kalaset va bra det blir :D

Igår när jag, lollo å samuel va inne i stan så skulle vi gå inom djuraffärn för å kolla på en hamster lr ett marsvin. måste tillägga att de satt lappar på alla burarna där det stod lite info om djuret å hur gamla de blir. då utbrister lollo: - De här vll ha inte ha dem va fula. å dessutom är dom ju skitgamla!! de har suttit i den här buren i 7 år!!!
Då låg hanna dubbelvikt på golvet (typ bokstavligen) HAHA.

nu har jag shoppat så mkt så det räcker å blir över på ngn månad :P tv, kläder, nödvändigt, hyllsystem :D shoppat 4 dgr i rad å jag är JÄKLIGT pank på kuppen :P 
Fanns ett hyllsystem kvar till mig :) så lycklig!

ikväll blir det bio :) var lääänge sen! får se vilka filmer det finns bara :)

Imon fyller mamma år.  grattis mamma :)

Tadaaaaaaaa!

Fillifjonkan på dig du! för nu pyser jag. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0