Händer det er oxå?

Jag har en liten fundering.. är det bara jag som råkar ut för detta lr?
men det har hänt tre ggr som jag kan komma ihåg att jag träffat en kille som jag fattat tycke för och som blivit intresserad av mig, men sen verkar det som att dennes kompis sedan blir mer intresserad utav mig än själva killen. okey det är bra att kompisarna tycker om en, men man vill gärna få höra fina ord och komplimanger ifrån den man tycker om oxå å inte ifrån kompisarna... sånt gör mig förvirrad.

sen har jag upptäckt en grej när jag varit ute på mina promenader att små barn typ upp till 11 år ungefär hälsar alltid på en när man möter dem. inte gjorde jag det när jag var liten, ja vågade inte hälsa på andra äldre ungdomar, bara på pensionärer. Det känns som att de har en annan attityd, en bättre sådan än man själv hade. Fast de som är mellan 16-12 år tycker jag har en förskräcklig attityd ofta. undrar vad sånt beror på. JO jag vet, trotsålder å sånt, men jag tycker att vi var trevligare mot andra å inte så våldsbenägna när vi var i den åldern som de är nu. Lr har jag fel?

Får man skriva kärleksbrev när man är snart 20 år, lr är det sånt man gjorde när man var 8 år gammal å jättekär i den söta killen i klassen. Jag hade tyckt att det var jättegulligt om jag fått ett kärleksbrev idag, faktiskt.

Det är snart jul. ingen julkänlsa här inte. Jag vill att det ska vara som när man var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0