God jul i efterskott :)

Igår var det julafton å det har säkert ingen missat.
Dagen började med att jag städade mitt rum, vilket tog typ två timmar xP hittade mitt gamla schema ifrån i somrars, då är det ett tag sen man städade , hehe.
sen var jag å pussade puttas god jul :) å han fick massa gottis! tog in han ifrån hagen för första gången oxå, det ni ^^ han var snäll då, fast idag var han lite busig faktiskt :P

på kvällen kom mina älskade kusiner :D vi käkade massa god mat å sjöng singstar tills vi var helt hesa - bokstavligt ;P Fick flera fina saker med. tack så jättemkt :D

ikväll ska jag, ange å carro till Ola som bor i frans gamla lght. Det ska bli riktigt kul! å sen blir det väl b&b efteråt. men det kan nog vara kul för idag är där nog roligt folk eftersom det är ju faktiskt juldagen ;) Vet att en ska dit iaf (A), fast han kmr väl undvika mig lika mkt som i fredags.. :(

hoppas bara att en annan person inte är hos ola. iofs skulle jag vilja säga ett par väl valda ord, men orka träffa!

Är det meningen att jag aldrig sa få bli helt lycklig?

- ensam . . . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0