Gekås!

Kom nyss hem ifrån Ge-kås nu. Puh säger jag bara! var nog lite mer än jag skulle gjort egentligen, men är mkt nöjd med mina inköp :)
Hittade inga kläder. hittade ett snyggt linne men det fanns bara i L å XL så jag undrade ett tag om jag hade hamnat på "mamma" avdelningen xP
Det jag däremot hittade var:
- Filmer: Dejavu, ET, Snygg sexig singel, ett monster till svärmor å en till som ja inte kmr ihåg just nu.
- PS2 spel: Singstar schlager, NFS Pro street, The sims 2 + ett minne för mer än halva priset :D
- Lite grejor till lägenheten :)
- Boots, msm till putte. Hittade ett AS fin schabrak, men det fanns bara i ponny :(
- Ridjacka (jag vet jag har tillräckligt med sånna xD), ridstrumpor å två par varma (förhoppningsvis) vinter vantar.

I förmiddags var jag å mamma å fixade pass å på vägen hem så kollade vi på min blivande hylla på jysk :D å på tv på elgiganten. Jag såg en likadan tv på gekås sen, 1500:- billigare :P så åker nog dit å köper den isf, om d inte ä ännu billigare på ett ställe i Lund som är typ nyöppnat å as billigt.

Åkte inom kvarnen på vägen hem nu å köpte pizza. Så nu är jag sådär lagom mätt :)

Imon ska jag in till stan å shoppa lite kläder :D å så ska ja gå till concilia med..... vill inte. men jag måste ju ha ngt jobb tills jag kan börja på lernia igen..

så nu får ja helt enkelt ta å fixa med lite papper till imon.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0