fuck these days

Ikväller är det idol med camilla å cecilia som gäller. ska bli kul :) var ett tag sen man träffade dem nu.

idag har jag verkligen inte gjort ETT PiSS! det suger. har liksom ingen lust att göra ngt heller, för nu har man gått in i ett sånt där lathetsstadie.. å magen gör ont idag med å snurrar gör det i huvudet :S BaJs på det!

jag sökte faktiskt ett jobb igår :O fast jag tror inte att de ringer mig, men ändå.. känner mig lite duktig iaf. Telefonjobb.. å jag som har telfonskräck, jag förstår inte hur jag ska lyckas..? men jag måste ju ha ett jobb så va gör man...

Takida - Culry sue. Riktigt bra.

I want you so badly!

måste gå å posta mitt brev till försäkrningskassan... orka gå ut :O men jag behöver ju pengarna så jag får väl ta mig i kragen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0