fäärdig!


Idag har jag varit duktig! tänka sig ;)
jag har handlat klart alla julklappar! det ni, på ett besök i stan. har nog aldrig inträffat förut. men ngn gång ska ju vara den första.
köpte ett nytt amband till mina berlocker med. för det gamla passade inte till de nya berlockerna.

fick hem olof idag med :) fast mamma fick köra hema han å ja köra berit, för vet inte om min mage tkr om hans oservostyrning ännu :P

Puttas va på dåligt humör idag, för han hade fått en ny granne. Men den var söt, så tycker putte kunde försöka vara lite trevlig :P nu är fyra av sex hästar fuxar i stallet :P å den ena är typ palominofärgad, så det är bara nappe som är mörk :P

Imon kmr martina vid kvart över fem å sen ska vi förbereda oss inför Underbar :) ska bli så kul å komma ut å träffa massa folk igen :D befrielse! så jag ska försöka skaka av mig mina mögelsvampar så gott det går.

nä nu ska jag nog gå ner å läsa lite solo :P sen snusa kudde.

Kollade på bilder innan. Det blir liksom en klump i mig. Jag vill ha!
I'm just a simple girl that wants to hold your hand.


image3

Puttas i våras när vi var busiga å hoppade på terrängbanan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0